Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΖΟΛΩΤΑ ΣΤΟΝ κ. ΛΕΟΝΑΡΔΟ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ

Κύριε Λεονάρδο

Ανταπαντώ και εγώ, χωρίς περιστροφές και έξω από τα δόντια, πράγμα το οποίο με χαρακτηρίζει σε όλη μου τη ζωή.

Σχετικά με το πρώτο σχόλιο περί αντιπαλότητας μεταξύ εσού του ιδίου και του κ. Χωρέμη νομίζω ότι εσείς έχετε (παρ)αίσθηση για τα γεγονότα και όχι εγώ, αρκεί να ανατρέξετε στα ηχογραφημένα κείμενα της συνεδρίασης της 16ης Φλεβάρη. Και εξηγούμαι: με την επανέναρξη της συνεδρίασης που προανέφερα και μετά την αποχώρηση των συνδημοτών μας από τα χωριά του Δήμου μας, έκανε ή δεν έκανε δήλωση προς το προεδρείο ο κύριος Χωρέμης ότι η πρόθεσή του είναι εποικοδομητική και όχι αντιπολιτευτική; Αυτά τα λίγα ως προς το θέμα. 
Επίσης για το θέμα της ψηφοφορίας θέλω να σας υπενθυμίσω και να φρεσκάρω τη μνήμη σας, η οποία νομίζω ότι είναι επιλεκτική, γιατί δεν κάνατε τον κόπο να συμβουλευτείτε επίσης τα ηχογραφημένα κείμενα της ίδιας συνεδρίασης, σχετικά με τη σύσταση της επιτροπής διαβούλευσης. Η πρόταση της πλειοψηφίας ήταν να τοποθετηθούν σαν μέλη ένας εκπρόσωπος από τους συλλόγους του δήμου και δέκα μέλη από το σύνολο των πολιτών που επίσης προτείνονταν από την πλειοψηφία. Λαμβάνοντας το λόγο αντέδρασα με την πρόταση της πλειοψηφίας, λέγοντας ότι δεν είναι δυνατόν να εκπροσωπούνται σ’ αυτή την επιτροπή σύλλογοι που είναι σφραγίδες και να μην εκπροσωπούνται οι κάτοικοι των χωριών και πρότεινα να διορθωθεί αυτή η πρόταση της πλειοψηφίας. Στη συνέχεια της συζήτησης λαμβάνοντας το λόγο ο αντιδήμαρχος κ. Β. Χουσελάς πρότεινε την αναβολή της υπόθεσης συνεπικουρούμενος από τον κ. Χ. Ζαχαριά. Με έκπληξη κύριε πρόεδρε ακούσαμε να βάζετε σε ψηφοφορία το εξής: Ποιοι από τα μέλη του συμβουλίου ψηφίζουν την πρόταση της πλειοψηφίας και ποιοι την πρόταση του κ. Ζαχαριά για αναβολή.

Εγώ θέλω να ρωτήσω, ποια εντιμότητα σας διακατέχει όταν διαστρεβλώνετε τα γεγονότα και τα βάζετε σε λάθος βάση; Ήταν ή δεν ήταν πρόταση του κ. Χουσελά;

Επίσης κ. πρόεδρε οφείλατε ή δεν οφείλατε να γνωρίζετε ότι τα μέλη που έπρεπε να προτείνετε από το σύνολο των συμπολιτών μας έπρεπε να είναι το 1/3 της 50μελούς επιτροπής; Αλλά εδώ σας δικαιολογώ διότι λόγω φόρτου εργασίας σας δεν μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε τον νόμο.

Και τώρα ας έλθουμε στο κεφάλαιο που άπτεται επί του προσωπικού. Καταρχάς, θέλω να σας επιστρέψω τον χαρακτηρισμό, του αίσχους, που σας εκφράζει σαν άνθρωπο που πάνω του αποτυπώνεται ο χαρακτηρισμός αυτός.

Μου δίνετε την μομφή έναντι των άλλων συνυποψήφιων μου ότι προσπάθησα να σας καταστήσω την διαδικασία πλειοδοτικό διαγωνισμό.

Κύριε Λεονάρδο την ελληνική γλώσσα την ομιλούν όλοι οι συμπατριώτες μας. Άλλοι την έμαθαν στους αγρούς άλλοι στα εργοστάσια και στους τόπους εργασίας και άλλοι στα θρανία. Δυστυχώς αν και περάσατε από τα θρανία εσείς δεν κατανοήσατε κάποιες απλές έννοιες της γλώσσας μας και αυτό πρέπει να οφείλετε είτε σε κακούς δασκάλους ή στην δική σας ικανότητα κατανόησης.

Πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε ότι πλειοδοσία διενεργείται για κάποια δουλειά είτε πνευματική είτε υλική με απώτερο σκοπό ίδιον όφελος, εφόσον επιτευχθεί ο σκοπός της πλειοδοσίας. Θα χαρώ να μάθω κι εγώ ποιο σκοπό εξυπηρετούσε η δική μου θέση και ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Όπως είχα γράψει και στο άρθρο μου (Πολιτικός αμοραλισμός) υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων που διατείνονται ότι θέλουν να υπηρετήσουν το κοινό συμφέρον.

Η πρώτη και η μεγαλύτερη είναι αυτή που η ενασχόλησή της με τα κοινά είναι για ίδιο όφελος. Η δεύτερη κατηγορία ανθρώπων που ασχολούνται με τα κοινά, όχι για ίδιο όφελος αλλά, αν μπορούν να αφήσουν και να κτίσουν κάτι για τις επόμενες γενιές, καθώς και να βοηθήσουν όπου μπορούν την κοινωνία και το μέλλον των παιδιών της.

Εγώ κύριε Λεονάρδο έχω αποδείξει με το έργο μου και τις πράξεις μου ότι ανήκω στη δεύτερη κατηγορία γιατί οι αγράμματοι γονείς μου έτσι με γαλούχησαν και αυτή την ανατροφή μου έδωσαν.

Ως προς το θέμα του βιογραφικού μου, μάλλον δεν το έχετε διαβάσει και αν το διαβάσατε δεν το κατανοήσατε.

Ως προς την προσωπικότητα την εμπειρία και το μεράκι, που αναφέρατε για τους άλλους συνδιεκδικητές και τα οποία αμφισβητείτε για μένα, είναι γνωστά στην τοπική κοινωνία και αυτονόητα για κάποιον που διεκδικεί μια τέτοια θέση. Αυτή η σκέψη σας βέβαια χαρακτηρίζει την προσωπικότητά σας και τον τρόπο σκέψης σας που δεν είναι τίποτα άλλο παρά προσωπική ανεντιμότητα.

Τέλος θέλω να σχολιάσω την προσπάθεια της νέας δημοτικής αρχής για την σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών και Δήμου.

Συμφωνώ απόλυτα ότι στην προσπάθεια αυτή πρέπει να συμβάλλουν όλοι και πρώτιστα οι παράγοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης, ΜΜΕ έντυπα και ηλεκτρονικά, αλλά και οι πολίτες με την προσφορά τους ή την εποικοδομητική κριτική τους. Σείς είπατε κ. Λεονάρδο. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν καταλαβαίνετε τι λέτε, γιατί όπως φαίνεται η κριτική για εσάς θίγει άλλες καταστάσεις και είναι ενοχλητική.

Και κάτι τελευταίο. Πάντοτε όταν κάνω κάποιο σχόλιο ή γράφω κάποιο άρθρο, το πράττω επώνυμα και με σαφέστατο τρόπο. Ελπίζω να κατανοείτε ότι αυτό το σχόλιο-άρθρο αναφέρεται προς εσάς κ. Λεονάρδο και όχι προς το πρόσωπο του κ. Δημάρχου αλλά και των άλλων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, τους οποίους τιμώ δεόντως και πιστεύω ότι σαν νέοι άνθρωποι που είναι δείχνουν μια άλλη αντίληψη πραγμάτων, σε αντίθεση με εσάς που έχετε την παλαιοκομματική νοοτροπία.

Δηλώνω δε ότι θα τους στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις για κάθε τους σωστή κίνηση, αλλά θα κατακρίνω και κάθε παράλειψη ή αστοχία όπως οφείλει κάθε πολίτης.

Ζολώτας Δημήτριος