Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΔΗΛΩΣΗ 

ΛΟΙΠΟΝ, επειδή, πολλά ειπώθηκαν για εμένα, -μετά τη δημοσίευση του Ευχαριστηρίου, που αφορούσε στην επιλογή Διευθυντών των σχολείων,- δυο, τρεις κουβέντες, καθαρές, έντιμες και ΕΠΩΝΥΜΕΣ.

1η. Δε θέλω (παρακαλώ πολύ για αυτό) από κανένα να μιλά για λογαριασμό μου ΑΝΩΝΥΜΑ. Σε όλη μου τη ζωή (ως πολίτης, ως εκπαιδευτικός, ως Διευθυντής, ως συνδικαλιστής)είχα και έχω πάντα το θάρρος της γνώμης, ανεξαρτήτως κόστους.

2η. Ο γνωστός "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" παραγοντίσκος, έδειξε για άλλη μια φορά, πως η άμετρη εμπάθεια, το φοβερό κόμπλεξ και η αμετροέπειά του, τον οδηγούν καθημερινά όλο και πιο χαμηλά έως την πλήρη ανυποληψία και ανυπαρξία.

3η. Επειδή ο χώρος -η ιστοσελίδα του συλλόγου- αλλά και το ήθος μου δεν επιτρέπουν τον περαιτέρω ευτελισμό: ΚΑΘΕ ΑΝΩΝΥΝΟ ΣΧΟΛΙΟ που με αφορά, ΔΕ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΎΕΤΑΙ.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ