Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΒΑΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ – ΚΙΑΤΟΥ

Ο εργολάβος κατασκευής του δρόμου της συμφοράς Κόρινθος – Πάτρα ετσιθελικά και προς το συμφέρον του αγνόησε ηθελημένα και χωρίς καμία μελέτη (π.χ. ημερήσια διέλευση τροχοφόρων) ότι από τη συγκεκριμένη διάβαση εξυπηρετούνται καθημερινά οι κάτοικοι δύο οικισμών Βασιλικού και Μουλκίου ΑΠΑΦΑΣΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΟΤΙ:
1.      θα χαμηλώσει το παλαιό επίπεδο διέλευσης , γιατί έτσι αποφεύγει να ψηλώσει τη οροφή της υφιστάμενης γέφυρας προκειμένου να επιτύχει το επιθυμητό ύψος π.χ. 4 μέτρα, κερδίζοντας χρήματα.
2.      θα εξασφαλίσει στους υπηκόους της περιοχής τις βροχερές μέρες του χειμώνα αυτοκινητολασπόλουτρα και πιθανώς αγώνες αυτοκινητονερουτσουλήθρας.
3.      θα κάνει την παρανομία του, διότι κανείς υπηκόους της περιοχής δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθεί.

4.      θα στέλνει, όσο διαρκεί το έργο, τους υπηκόους να περνάνε από την παραδίπλα χαμηλή γέφυρα μονής ροής, χωρίς στοιχειώδη σήμανση και με κατεστραμμένο ασφαλτικό τάπητα.
5.      θα αποκρύψει ότι έχει συμβατική υποχρέωση 4μετρου ύψους διατηρώντας τον ίδιο ορίζοντα ή επίπεδο της παλιά διέλευσης.
6.      θα κάνει εκσκαφή στην παλιά γέφυρα για την επίτευξη του σκοπού του παρεμβαίνοντας έτσι στον εγκιβωτισμό των παλαιών θεμελίων της υπάρχουσας γέφυρας.
7.      θα γράψει στα παλιά του παπούτσια οποιαδήποτε βλαπτική μεταβολή για τους κατοίκους των δύο αυτών οικισμών.
8.      όσο διαρκεί το έργο θα κλείνει – ανοίγει τη διάβαση δίνοντάς την στην κυκλοφορία μισοτελειωμένη – μισοκαλουπωμένη με άθλιο σκαμμένο οδόστρωμα, δηλαδή ημιτελές έργο σε εξέλιξη, οι δε υπήκοοι της περιοχής θα παρακολουθούν το έργο τσακίζοντας τα τροχοφόρα τους και πάνω από όλα τα νεύρα τους και τις ζωές τους. Τούτη η τακτική εξοργίζει και τον πλέον ήσυχο ενεργό πολίτη.
Η συμπεριφορά του εργολάβου είναι προκλητική. Μας θεωρεί ηλίθιους και πιθανόν άθλιους, κοιτάζει μόνο το κέρδος, μας διέλυσε τους δρόμους, μας γέμισε σκόνη και χώματα, πιθανόν γκρέμισε το προστατευτικό στην Τουρκογέφυρα, έχει αφήσει εδώ και έναν χρόνο με χαλίκι και γούβες τη γέφυρα που έφτιαξε δίπλα στην Τουρκογέφυρα, χαμηλώνει ένα μέτρο περίπου την επίδικη διέλευση ανασκάπτοντας ακόμη το παλιό επίπεδο του δρόμου στην παλιά γέφυρα. Το ίδιο πιθανόν θα κάνει και με την επόμενη γέφυρα που οδηγεί στην περιοχή Λάκκους.
Αγνοεί τα αντισταθμιστικά έργα, που μπορούσε να κάνει στους κατοίκους της περιοχής με επιβαρυντικά έργα.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ; ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΙΣΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤYΟΥ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΙΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ; ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ.
Τάκης Χριστόπουλος