Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

«Τη Δευτέρα παραιτούμαι»

Ειλημμένη και τελεσίδικη θεωρεί την απόφασή του να παραιτηθεί από βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ο Θωμάς Ρομπόπουλος, που προανήγγειλε ότι τη Δευτέρα θα στείλει την επιστολή παραίτησης.

"Θα παραιτηθώ και θα πάρει τη θέση μου ο επόμενος βουλευτής", είπε χτες μιλώντας στο "Ράδιο Θεσσαλονίκη" και προσέθεσε: "Αυτή είναι η σκέψη μου και τη Δευτέρα θα αποφασίσω και μετά θα καταθέσω την παραίτησή μου. Είμαι ξεκάθαρος. Εχει να κάνει με συνειδησιακά θέματα, δεν μπορώ να είμαι σε μια Βουλή όπου δεν μπορώ να αποφασίσω, όπου λειτουργώ εξαναγκαστικά και μου λένε ή το ψηφίζεις ή πτωχεύουμε...".

Ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ είχε απειλήσει με παραίτηση και τον Ιούνιο, κατά την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου, για να μην πραγματοποιήσει τελικά την απειλή του. Ο Θ. Ρομπόπουλος επέμενε χτες ότι αν παραιτηθεί θα παραδώσει την έδρα του στον επόμενο. Πρώτη επιλαχούσα είναι η Βούλα Τεκτονίδου.
Αντιγραφή από ΕΘΜΟΣ.gr
Για την αντιγραφή: Αντώνης Γιάνναρος