Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΑΝΩΝ

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ
Καλλιάνοι, 5-10-2011

Αγαπητή κ. εκδότρια,

με όλο το σεβασμό προς εσάς και το έντυπο για την έκδοση του οποίου είστε υπεύθυνη και το οποίο διαβάζεται από πολλούς συμπολίτες μας, θα ήθελα να σας κάνω κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με τρία δημοσιεύματα του φύλλου Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για άρθρα τα οποία αναφέρονται στο νεοϊδρυθέν Δημοτικό Σχολείο Καλλιάνων. Συγκεκριμένα, ένα άρθρο με τίτλο «Εξαθέσιο Δημοτικό Σχολείο Καλλιάνων: οι συνέπειες του να αντιμετωπίζεται η παιδεία σαν περιττή δαπάνη», το οποίο υπογράφει αόριστα η «συντακτική επιτροπή», ένα δεύτερο με τίτλο «Συνεχίζονται οι αντιδράσεις στο Ψάρι», το οποίο υπογράφει ο εκλεκτός συνάδελφος κ. Γιάνναρος και μια ανακοίνωση-δήλωση του κ. Ζαχαριά με τίτλο «Συγχωνεύσεις σχολείων».

Ως διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου, θεωρώ πως είμαι από τα πλέον αρμόδια άτομα στα οποία θα έπρεπε να είχατε απευθυνθεί πριν προβείτε στη δημοσίευση πληροφοριών που αφορούν στο σχολείο. Συγκεκριμένα:

Όσον αφορά στο πρώτο άρθρο της συντακτικής επιτροπής θα σας είχα διευκρινίσει ότι δεν υπάρχει καμιά εισαγγελική απόφαση που να υποχρεώνει τους γονείς των μαθητών απ’ όλα τα χωριά του πρώην Δήμου Στυμφαλίας να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Δ.Σ. Καλλιάνων, αλλά το Π.Δ. 201/98 περί οργάνωσης και λειτουργίας των Δημοτικών Σχολείων, το οποίο στο άρθρο 8 παρ. 1 περ.α περί μετεγγραφών μαθητών προβλέπει: «μετεγγραφές μαθητών από σχολείο σε σχολείο επιτρέπονται αν συντρέχουν οι παρακάτω λόγοι: α. κατάργηση ή συγχώνευση του σχολείου, στο οποίο ο μαθητής είναι εγγεγραμμένος, οπότε η μετεγγραφή γίνεται χωρίς την αίτηση του γονέα». Ουαί κι αλίμονο αν οι εισαγγελείς παρενέβαιναν στα εκπαιδευτικά ζητήματα…
Η παρέμβαση του κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου είχε ως μόνο στόχο την επίσπευση από το Δήμο Σικυωνίων των εργασιών χωροθέτησης των δύο σχολείων (Δημοτικού - Γυμνασίου) ώστε να καταστεί δυνατή η χωρίς προβλήματα συλλειτουργία τους.

Όσον αφορά στο δεύτερο άρθρο, του κ. Γιάνναρου, αν και πάλι είχα ερωτηθεί, θα σας είχα ενημερώσει πως τα παιδιά της Λαύκας ήταν από την πρώτη μέρα στο σχολείο, ενώ από τα 25 τα παιδιά του Καισαρίου-Κλημεντίου παρόντα ήταν από την αρχή τα 12, ενώ τα υπόλοιπα 13 ήρθαν την περασμένη Δευτέρα. Με λίγα λόγια σήμερα το δυναμικό του σχολείου μου ανέρχεται στους 58 μαθητές από τους 74 που είναι εγγεγραμμένοι. Υπολείπονται, δηλαδή, μόνο τα 16 παιδιά του Ψαρίου.

Όσον αφορά το τρίτο δημοσίευμα του κ. Ζαχαριά, το οποίο περιφέρεται επί εβδομάδες σε όλα τα έντυπα της Κορινθίας, έχω να πω πως οι αίθουσες οι οποίες, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει είναι κατάλληλες μόνο για στάβλισμα ζώων, μέχρι τον περασμένο Ιούνιο χρησιμοποιούνταν από τους μαθητές του Γυμνασίου και των Λυκειακών τάξεων Καλλιάνων, χωρίς να διαμαρτύρεται κανείς. Μήπως αυτοί οι μαθητές ήταν ζώα;;;;;;;;;;;;;;;; Ενώ σε άλλο σημείο αναφέρει ότι ιδρύθηκε εξαθέσιο με τέσσερις δασκάλους. Στο αρχείο του σχολείου και στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερομένου βρίσκονται οι αναφορές ανάληψεις υπηρεσίας έξι δασκάλων με ημερομηνίες από 1-9 έως 7-9 2011, γυμνάστριας από τις 15-9-2011, υπεύθυνης ολοήμερου και καθηγητή πληροφορικής από 5-10-2011 κι αναμένουμε τις ξένες γλώσσες. Εξάλλου, από πλευράς του Δήμου, από την περασμένη Παρασκευή βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες για την τοποθέτηση τουαλετών, την κατασκευή πρόσθετης αίθουσας και τη διαμόρφωση δύο άλλων, προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα συλλειτουργίας των δύο σχολικών μονάδων. Κατόπιν δε συνεννόησης των δύο διευθυντών, εμού και του κ. Μπρίλη, απεφεύχθη τελικώς η λειτουργία του Γυμνασίου κατά την απογευματινή βάρδια.

Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφέρω πως εμείς ως εκπαιδευτικοί, υπερβάλλοντας εαυτόν κάνουμε ότι είναι δυνατόν ώστε το 6θέσιο Δημοτικό Σχολείο Καλλιάνων, εφόσον αποτελεί μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα, να λειτουργήσει άρτια και να μην υπολείπεται σε τίποτα έναντι των άλλων σχολείων της κατηγορίας του. Τη θέληση και τη δύναμη μας τη δίνουν η εμπιστοσύνη των γονιών που από την πρώτη ημέρα έφεραν τα παιδιά τους στο σχολείο, αλλά και οι ίδιοι οι μαθητές που μας κοιτούν στα μάτια και προσμένουν από μας όλα εκείνα που μέχρι σήμερα είχαν στερηθεί: το δικό τους δάσκαλο, σε μια τάξη όπου το καθένα απ’ αυτά θα είναι μοναδικό και ξεχωριστό. Τι, στ’ αλήθεια, πιο πολύτιμο απ’ αυτό; Ποιο πολιτικό ή τοπικιστικό συμφέρον θα σταθεί εμπόδιο στο πρωταρχικό δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση; Απορώ ειλικρινά που κανείς από όσους έχουν ασχοληθεί με το θέμα δεν είδε αυτό το τραγικό το οποίο συμβαίνει: ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μια λογική του παραλόγου κρατά δέσμιους τους γονείς και στερεί από τα παιδιά το φυσικό τους περιβάλλον, που είναι το σχολείο με ολέθριες συνέπειες, ειδικά για τα πρωτάκια, όπου ο χρόνος που χάνεται είναι δυσαναπλήρωτος. Τελικά, ποιος θα πάρει την ευθύνη;

Εμείς, οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Καλλιάνων, καλούμε τη λογική να πρυτανεύσει, στεκόμαστε στο πλευρό των γονιών που αγωνιούν και τους θυμίζουμε πως δεν είμαστε απέναντί τους, αλλά σύμμαχοι με έναν κοινό στόχο: το συμφέρον των παιδιών. Άλλωστε, οι δάσκαλοι κάθε βαθμίδας είμαστε πάντα αυτοί που υπερκαλύπτουμε το έλλειμμα της Πολιτείας με την περίσσεια της ψυχής μας. Αυτό κάνουμε κι αυτή τη φορά, όχι στο όνομα κάποιου προσωπικού μικροσυμφέροντος, αλλά στο όνομα του όρκου που μας δεσμεύει όσο περήφανα υπηρετούμε στο χώρο της ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Θα σας παρακαλούσα προς αποκατάσταση των όποιων ανακριβειών να δημοσιεύσετε την παρέμβασή μου αυτή σε χώρο ανάλογο με αυτόν των προς ανασκευή δημοσιευμάτων.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

ΜΑΡΙΑ ΚΑΜΠΥΛΗ
Διευθύντρια του 6/θ Δημοτικού Σχολείου Καλλιάνων


Αναδημοσιεύουμε και τα άρθρα για τα οποία γίνεται λόγος:

Εξαθέσιο Δημοτικό Σχολείο και Γυμνάσιο Καλλιάνων:
Οι συνέπειες του να αντιμετωπίζεται η παιδεία σαν περιττή δαπάνη

Το ιστορικό της υπόθεσης μέχρι το προηγούμενο φύλλο σας είναι λίγο-πολύ γνωστό: απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για κατάργηση των τεσσάρων μικρών Δημοτικών της Στυμφαλίας με στόχο την ίδρυση νέου εξαθέσιου σχολείου. Ο σχεδιασμός προβλέπει το σχολείο αυτό να στεγαστεί στο κτίριο του Γυμνασίου-ΛΤ Καλλιάνων. Έτσι, αρχικά συγχωνεύουν το Γυμνάσιο με το Κρυονέρι και καταργούν τις Λυκειακές Τάξεις. Ακολουθεί δεύτερη απόφαση, που καταργεί και το Γυμνάσιο. Ιδρύεται το Δημοτικό εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων από δύο μέτωπα: από τη μία αυτοί που λένε «όχι» στην κατάργηση των μικρών Δημοτικών (κάτοικοι Ψαρίου-Καισαρίου, το μεγαλύτερο μέρος της Δημοτικής Αντιπολίτευσης και κάποιοι από την πλειοψηφία), από την άλλη αυτοί που συμφωνούν με την ίδρυση του εξαθέσιου Δημοτικού, αλλά ζητούν να παραμείνει και το σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή (οι περισσότεροι από τη Δημοτική πλειοψηφία, διευθυντής και καθηγητές Γ/σίου Καλλιάνων, οι κάτοικοι των περισσότερων χωριών της περιοχής, Β΄ΕΛΜΕ, Ένωση Γονέων). Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφασίζει και ξαναποφασίζει ότι δε συμφωνεί με καμία συγχώνευση σχολείου αν πρώτα δεν έχει λυθεί το κτιριακό ζήτημα, ενώ διαφωνεί με την κατάργηση του Γυμνασίου. Οι γονείς και ο διευθυντής του εν λόγω σχολείου κ. Π.Μπρίλης προσφεύγουν στη δικαιοσύνη για να διεκδικήσουν την ακύρωση της απόφασης του υπουργείου και παίρνουν με το μέρος τους το Δήμο.
Οι αντιδράσεις φέρνουν αποτέλεσμα στα μέσα Αυγούστου, οπότε και αποφασίζεται η αναστολή της κατάργησης του Γυμνασίου για ένα χρόνο, χωρίς όμως να γίνει καμία πρόβλεψη για το πού θα στεγαστεί το νέο Δημοτικό. Για ακατανόητους λόγους, χρησιμοποιούνται άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για την περίπτωση αυτή και την περίπτωση του νεοϊδρυθέντος 4ου Δημοτικού Ξυλοκάστρου, το οποίο, ελλείψει κτιρίου, δε λειτούργησε φέτος. Έτσι, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αναγκάζονται τα δύο σχολεία να «στριμωχτούν» στο υπάρχον κτίριο, που διαθέτει ουσιαστικά 5-6 αίθουσες κατάλληλες για να γίνει μάθημα. Στις 29/8, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφασίζει τη μη λειτουργία του Δημοτικού για φέτος και την επιστροφή στην περσινή κατάσταση, μία απόφαση όμως που δεν μπορεί να εφαρμοστεί, καθώς τα Δημοτικά Λαύκας, Στυμφαλίας, Ψαρίου και Καισαρίου έχουν πλέον καταργηθεί διά νόμου.
Οι μέρες που τα σχολεία θα υποδεχτούν τους μαθητές όμως πλησιάζουν και λύση δε φαίνεται στον ορίζοντα. Έτσι, ο σύλλογος των καθηγητών του Γυμνασίου αποφασίζει να δεχτεί την απογευματινή λειτουργία του σχολείου τους για τρεις μήνες, με σκοπό να διευκολύνει τις όποιες εργασίες χρειάζονται στο σχολείο για να μπορούν να συστεγαστούν με το Δημοτικό. Στο μεταξύ, ο εισαγγελέας Κορίνθου έχει ζητήσει από το Δήμο να βρει λύση ώστε να εφαρμοστεί ο νόμος. Έτσι, στο Δημοτικό Συμβούλιο της 12/9, κατεβαίνει εισήγηση για λειτουργία του σχολείου πρωί-απόγευμα, η οποία δεν περνάει, καθώς και σύμβουλοι της πλειοψηφίας από την περιοχή της Στυμφαλίας την καταψήφισαν. Η κατάσταση οδηγείται σε αδιέξοδο. Το εξαθέσιο Δημοτικό Καλλιάνων είναι αδύνατο να λειτουργήσει υπό αυτές τις συνθήκες.
Πέρα από το στεγαστικό όμως, η λειτουργία του σχολείου συναντάει την έντονη αντίσταση γονέων από το Ψάρι και το Καίσαρι, οι οποίοι αρνούνται να στείλουν εκεί τα παιδιά τους, είτε λόγω κτιριακών συνθηκών, είτε λόγω του ότι αρνούνται να δεχθούν την απόφαση που έκλεισε το σχολείο του χωριού τους. Μετά από άλλη μία συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου, του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, του διευθυντή Β/θμιας εκπαίδευσης, γονέων και παραγόντων της περιοχής στις 20/9 στο πρώην Δημαρχείο Στυμφαλίας, τίποτα δεν αλλάζει. Μάλιστα, γονείς από το Ψάρι επιμένουν πεισματικά πως δεν πρόκειται να στείλουν τα παιδιά στο συγκεκριμένο σχολείο, ακόμα κι αν κατασκευαστεί σύγχρονο κτίριο, ενώ οι γονείς του Καισαρίου δείχνουν πιο διαλλακτικοί, βάζοντας όμως κι αυτοί τη λύση του στεγαστικού σαν προϋπόθεση.
Τελικά, μετά από δεύτερη επίσκεψη στον εισαγγελέα των εκπροσώπων της εκπαίδευσης, αποφασίστηκε στις 26/9 να λειτουργήσει το Γυμνάσιο σε απογευματινή βάρδια μέχρι τις 31/10, ενώ ο Δήμος είναι υποχρεωμένος μέχρι τότε να έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για να μπορούν να συστεγαστούν τα σχολεία. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με πληροφορίες μας, εισαγγελική απόφαση υποχρεώνει τους γονείς απ’ όλα τα χωριά του πρώην Δήμου Στυμφαλίας, να γράψουν τα παιδιά τους στο Δ.Σ. Καλλιάνων.

Το συμπέρασμα:
Αυτά συμβαίνουν όταν η παιδεία αντιμετωπίζεται σαν περιττή δαπάνη. Τα πάντα ξεκινούν από την παράλογη απόφαση να κλείσουν το Γυμνάσιο και οι  Λυκειακές Τάξεις (όσο κι αν κάποιοι δε θέλουν να το παραδεχτούν), με μοναδικό κριτήριο τη χρήση του κτιρίου τους για το νέο Δημοτικό. Μία απόφαση του υπουργείου, που αγνόησε τις αντίθετες φωνές, τόσο των παραγόντων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ήταν και οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να γνωμοδοτήσουν, όσο και της τοπικής κοινωνίας.
Από την άλλη, το αίτημα για κατασκευή εξαθέσιου Δημοτικού στη Στυμφαλία, υπήρχε ήδη από το 2002 (υπάρχει πρακτικό του συλλόγου καθηγητών που το αποδεικνύει). Είναι ζωτικής σημασίας για μια ορεινή περιοχή σαν αυτή να υπάρχει ολοκληρωμένη εκπαίδευση, από την Α΄Δημοτικού μέχρι τη Γ΄Λυκείου. Η λειτουργία Δημοτικού που κάθε τάξη θα έχει το δάσκαλό της, θα βοηθήσει ώστε τα παιδιά να παίρνουν σωστές βάσεις για τη συνέχεια, ενώ η παροχή δωδεκάχρονης εκπαίδευσης θα βοηθήσει τις νέες οικογένειες να μείνουν στην περιοχή. Και οι αποστάσεις δεν είναι απαγορευτικές ώστε να λειτουργεί ένα μεγάλο Δημοτικό στο κέντρο της Δημοτικής Ενότητας Στυμφαλίας.
Οι κάτοικοι κάποιων χωριών που αντιδρούν, πρέπει να καταλάβουν ότι με τη νοοτροπία αυτή στο τέλος θα τα χάσουν όλα: και το σχολείο στο χωριό τους και το κοντινό σχολείο δευτεροβάθμιας.
Ο Δήμος από τη μεριά του, θα πρέπει να προλάβει τις εξελίξεις και να αναζητήσει τρόπο χρηματοδότησης για την κατασκευή του νέου σχολείου, έτσι ώστε να μπορούν να συνυπάρξουν και οι τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην περιοχή. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι η σημερινή κυβέρνηση και οι άνθρωποί της ανά την επικράτεια αντιμετωπίζουν την εκπαίδευση σαν σπατάλη και οφείλει ο Δήμος να λειτουργήσει σαν ασπίδα για την τοπική κοινωνία απέναντι στις πολιτικές τους.
 

Η συντακτική επιτροπή


Συνεχίζονται οι αντιδράσεις στο Ψάρι

Αποφασισμένοι να συνεχίσουν να αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους στο νέο δημοτικό σχολείο των Καλλιάνων είναι οι κάτοικοι στο χωριό Ψάρι ενώ όπως υποστηρίζουν το ίδιο συμβαίνει και στα χωριά Λαύκα και Καίσαρι.
Επιτροπή των κατοίκων του Ψαρίου βρέθηκε χθες στην Κόρινθο και επισκέφθηκε τον εισαγγελέα Κορίνθου και τον Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργο Δέδε μεταφέροντας τους το αίτημα, η απόφαση των συγχωνεύσεων των σχολείων της ευρύτερης περιοχής της Στυμφαλίας να ανακληθεί σύμφωνα με την σχετική απόφαση και του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Σικυωνίων.
Σε επιστολή του προς την υφυπουργό Παιδείας κ. Χριστοφιλοπούλου, ο Σύλλογος Γονέων του Δ.Σ. Ψαρίου αναφέρει:
"Κυρία Υφυπουργέ,
Με την αριθ. 71338/Δ4/24-6-2011 απόφασή σας καταργήσατε το Δημοτικό Σχολείο Ψαρίου και τα υπόλοιπα τρία της Δημοτικής Ενότητας Στυμφαλίας του Δήμου Σικυωνίων Ν. Κορινθίας και με την αριθ. 70627/Δ4/ 23-6-2011 ιδρύσατε το 6θέσιο Δημοτικό Σχολείο Καλλιάνων φάντασμα, αφού δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες κτιριακές υποδομές. Δεν γνωρίζουμε εάν έχετε λάβει γνώση των διαμαρτυριών μας και των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Σικυωνίων με τις οποίες ζητούσε την παραμονή ως έχουν των ανωτέρω σχολείων λόγω έλλειψης κτηριακών υποδομών για ίδρυση 6θέσιου ΔημοτικούΣχολείου και υποψιαζόμαστε ότι κάποιος σας παραπληροφορεί για το θέμα αυτό (ύπαρξη κτιριακών υποδομών). Επειδή το χωριό μας είναι από τις λίγες περιπτώσεις χωριών που νέοι άνθρωποι αποφασίζουν να αρχίσουν ή ναεπιστρέψουν και να συνεχίσουν τη ζωή τους σε αυτό και ο πληθυσμός τουαγγίζει περίπου τους τετρακόσιους κατοίκους η δε μελλοντική εξέλιξη τουμαθητικού δυναμικού του 2θέσιου δημοτικού σχολείου Ψαρίου θα έχει ως εξής:
Το 2011 - 2012 θα έχει 22 μαθητές. Το 2012 - 2013 θα έχει 29
μαθητές. Το 2013 - 2014 θα έχει 33 μαθητές, Ζητάμε: να ανακληθεί η
ανωτέρω απόφασή σας περί κατάργησης του 2θέσιου Δημοτικού ΣχολείουΨαρίου και να ληφθεί νέα για την διατήρησή του. Δεν θα στείλουμε τα παιδιά μας σε κανένα άλλο σχολείο μέχρι να λειτουργήσει ως είχε το 2θέσιο Δημοτικό Σχολείο Ψαρίου."
 

Α. Γιάνναρος (για την πηγή βλ. απάντησή μας)


ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Με βαρύγδουπες ανακοινώσεις το Υπουργείο Παιδείας προπαγανδίζει την απόφασή του για τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις των σχολείων που γίνεται για το καλό της παιδείας υποτίθεται!!! Η δικαιολογητική βάση για αυτές τις αποφάσεις είναι :
• Επιβάλλεται από παιδαγωγικούς λόγους (εξατάξια κ.λ.π.)
• Καλύτερες και πιο σύγχρονες αίθουσες
• Περισσότερα και σύγχρονα εποπτικά μέσα
• Διορισμός καθηγητών γυμναστικής, μουσικής κ.λ.π.
• Μείωση κόστους
Δυστυχώς στην πράξη επαναλαμβάνονται τα λάθη που έγιναν και με τις συνενώσεις των Δήμων, που ήδη στην πράξη αποδεικνύεται η προχειρότητα και σκοπιμότητα του εγχειρήματος με αποτέλεσμα τη δυσλειτουργία των Δήμων λόγω της μείωσης των πιστώσεων, της ασάφειας ως προς τις αρμοδιότητες, το θεσμικό πλαίσιο κ.λ.π.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι αποφάσεις για τα δημοτικά και τα γυμνάσια της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΥΜΦΑΛΙΑΣ. Το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε την κατάργηση των υπαρχόντων δημοτικών και τη δημιουργία ενός εξατάξιου στους Καλλιάνους και την αναστολή κατάργησης του γυμνασίου για ένα χρόνο. Στην πράξη αποδεικνύεται ότι τα μειονεκτήματα είναι πολύ μεγαλύτερα από τα πλεονεκτήματα. Δέκα ημέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς ψάχνουν να βρουν αίθουσες για να στεγάσουν τα σχολεία!!! Ζητούν από το Δήμο να διαμορφώσει πρόχειρα αίθουσες του Γυμνασίου Καλλιάνων, που κατά δήλωση συμβούλου της πλειοψηφίας είναι κατάλληλες μόνο για στάβλισμα ζώων. Διόρισαν τέσσερις δασκάλους, άρα για πιο εξατάξιο μιλάνε;
Η δογματική προσήλωση του Υπουργείου να εφαρμόσει το πρόγραμμα των συνενώσεων χωρίς να λάβει υπόψη του τις ιδιαιτερότητες της περιοχής της Στυμφαλίας έφτασε μέχρι του σημείου να προτείνεται ως λύση να λειτουργήσουν τα σχολεία πρωί-απόγευμα!!!
Ο Δήμαρχος οφείλει με πιο αποφασιστικό και ξεκάθαρο τρόπο να διαμηνύσει, όπως εξάλλου αποφάσισε για μια ακόμη φορά το Δημοτικό Συμβούλιο, προς το Υπουργείο Παιδείας πως τα πράγματα στη Δημοτική Ενότητα Στυμφαλίας πρέπει να παραμείνουν ως έχουν, γιατί το απαιτεί η τοπική κοινωνία, αλλά και γιατί επιβάλλεται από παιδαγωγικούς λόγους.
 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡ. ΖΑΧΑΡΙΑΣ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕΙΖ. ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ
ΔΗΜΟΥ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ