Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΚΤΗΡΙΟΥ μέρος 2ο

Εντάξει… ή το κτήριο φώναξε δυνατά ή βρέθηκαν ευαίσθητα αυτιά για να τ’ ακούσουν. Βάλθηκαν λοιπόν να το βοηθήσουν, αλλά πώς, πού, πόσο, και για…τι; Πράγματι το κτήριο χρειάζεται πολλά. Αναβαθμίσεις που έπρεπε να είχαν γίνει κατά καιρούς με σεβασμό στους μαθητές που φιλοξενεί αφού ποτέ δεν τέθηκε θέμα «αλλαγής χρήσης». Παράλληλα, σαν μη αναγνωρισμένο παιδί, δεν μπορεί να μπει σε προγράμματα σχολικών κτηρίων (βλ.φωτοβολταϊκά) γιατί δεν πληρεί τις προϋποθέσεις!!! ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ

Μα βέβαια σε μια πόλη «3 Ж» (συντριβανίων=μονάδα μέτρησης πολιτισμού) το elit Δημοτικό των περιχώρων είναι αυτό με τις λιγότερες παροχές, εκτός από το έμψυχο δυναμικό!

Αυτά είναι μερικά από τα κατορθώματα των Ελλήνων! Και τώρα… θα ξοδευτούν χρήματα που θα έπρεπε να ενισχύσουν τον εξοπλισμό ενός σχολείου, να το εκσυγχρονίσουν, μόνο και μόνο για να επισκευαστεί ένα κτήριο που θα έπρεπε να μπει σε κάποιο πρόγραμμα πχ. διατηρητέων.

Πολιτισμός είναι και τα κτήρια αλλά πρέπει και οι μαθητές να εκπαιδευτούν κατάλληλα, όχι απαραίτητα μέσα σ’ αυτά αφού δεν υπάρχει χώρος για τα απαιτούμενα «εργαλεία» εκπαίδευσης όπως είναι το γυμναστήριο, το εργαστήρι καλλιτεχνικών/τεχνολογίας, ο χώρος εκδηλώσεων και… οι αίθουσες διδασκαλίας. Καλό θα ήταν να φροντίζουμε για να έχουμε αξιόλογα αποτελέσματα και πρόοδο σ’ ένα τόπο που υπάρχουν αδιαμφισβήτητες ρίζες.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Μάγια Χρ. Χίνου