Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝΕ……. ΕΛΕΟΣ

Χτες 21/03/2011 η Υπουργός Παιδείας κα Διαμαντοπούλου έστειλε επιστολές στις Ομοσπονδίες δασκάλων και καθηγητών, με τις οποίες ζητούσε από τους προέδρους, να προτείνουν, μέχρι τη Δευτέρα28/03/2011, τρόπους αναπλήρωσης των χαμένων ωρών διδασκαλίας από απεργίες, στάσεις εργασίας και καταλήψεις.

Αντί άλλης απάντησης η εισήγησή μου προς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα είναι η επιστροφή της επιστολής ως απαράδεκτης, γιατί αν μη τι άλλο ξεχειλίζει από υποκρισία, δήλωσε πριν λίγο ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Κομνηνός Μαντάς και σημείωσε τα εξής:



«Η υπουργός Παιδείας - με την επιστολή που απέστειλε σήμερα στις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες - ανακάλυψε τον "ένοχο" για την απώλεια διδακτικών ωρών στις απεργιακές κινητοποιήσεις που πραγματοποίησαν φέτος οι Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και όχι στα εκατοντάδες κενά που υπάρχουν, με ευθύνη της, από την αρχή της χρονιάς στα σχολεία.

Η αποστολή της επιστολής σήμερα, που οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες πήραν απόφαση για 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 30 του Μάρτη, καθόλου τυχαία δεν είναι και έχει ως στόχο τον εκφοβισμό των συναδέλφων και τη συκοφάντηση του κινήματος των εκπαιδευτικών». 

Αντί άλλης απάντησης η εισήγησή μου προς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα είναι η επιστροφή της επιστολής ως απαράδεκτης, γιατί αν μη τι άλλο ξεχειλίζει από υποκρισία".

Μια καταπληκτική απάντηση προς την Υπουργό από τον Παναγιώτη Ντούλα.

Για την επιστολή της Υπουργού Παιδείας

με την οποία ζητά την αναπλήρωση των χαμένων ωρών



Με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια

Παράφραση λαϊκής παροιμίας



Ανοιχτή επιστολή-απάντηση στην κ. Υπουργό Παιδείας



Κυρία Υπουργέ



Με ευχαρίστηση διάβασα σήμερα την επιστολή σας προς τους Προέδρους μας από τους οποίους ζητάτε να προτείνουν τρόπους με τους οποίους θα αναπληρωθούν οι χαμένες ώρες λόγω απεργιών, στάσεων εργασίας, καταλήψεων και άλλων τινών κακών.



Επιτέλους! Μία Υπουργός, έστω και αργά, αναλαμβάνει δράση για να προστατέψει το δημόσιο σχολείο. Επιτέλους, μία Υπουργός δεν το βλέπει ως εφαλτήριο για κάτι καλύτερο στην πολιτική της καριέρα. Επιτέλους!



Με την επιστολή αυτή πετυχαίνετε «με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια», κυρία Υπουργέ μου:



· Αποκαλύπτετε το ρόλο των διαμαρτυριών αυτών που δεν είναι, φυσικά, η βελτίωση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος αλλά η απώλεια μαθημάτων. Μάλιστα, οι απεργούντες εκπαιδευτικοί είναι τόσο τεμπέληδες που δε διστάζουν να χάσουν και χρήματα(!!!) προκειμένου να μην κάνουν τη δουλειά τους.



· Επιβραβεύετε τους ευσυνείδητους εκπαιδευτικούς που κάποιοι αποκαλούν «απεργοσπάστες» οι οποίοι έβαλαν την ολοκλήρωση της ύλης και την απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου πάνω από τα συντεχνιακά τους συμφέροντα καλυμμένα κάτω από το μανδύα της «Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά».



· Ρίχνετε βόμβα στον κακόφημο «συνδικαλισμό» στο δημόσιο σχολείο.Πρωτοπορείτε στην Ελλάδα, ακολουθώντας τα βήματα του πιονέρου Κυβερνήτη του Οισκόνσιν που απαγόρευσε το συνδικαλισμό των δημοσίων υπαλλήλων. Ανοίγετε το δρόμο για την περαιτέρω αμφισβήτηση της απεργίας λόγω έννομου συμφέροντος, δηλ για την ποινικοποίησή της.



· Φροντίζετε να μη χαθούν άλλες πολύτιμες εργατοώρες. Μετά τα αλλεπάλληλα προβλήματα με χιλιάδες κενά στα σχολεία (για τα οποία φυσικά δεν ευθύνεστε Εσείς αλλά η καταραμένη ΚΡΙΣΗ) έρχεστε, έστω και 5 βδομάδες πριν τη λήξη των μαθημάτων, και βρίσκετε λύση: μαθήματα τη Μεγαλοβδομάδα, το Σάββατο του Λαζάρου, την Κυριακή του Θωμά(Πρωτομαγια!), κτλ.



· Εφαρμόζετε στην πράξη τη Δημόσια Διαβούλευση καλώντας τους συνδικαλιστές να δώσουν τη λύση στα προβλήματα που οι ίδιοι δημιούργησαν. Μου φαίνεται ότι καλείτε τους πιο υπεύθυνους εξ αυτών να διαχωρίσουν επιτέλους τη θέση τους από τις μικρές μειοψηφίες που έχουν καταντήσει τις ΟΛΜΕ-ΔΟΕ να προκηρύσσουν απεργία για ψύλλου πήδημα, όπως πχ οι συγχωνεύσεις 2000 σχολείων. Κάτι ανάλογο έγινε και στην ΠΟΣΔΕΠ.



· Αντιμετωπίζετε το κίνημα των καταλήψεων και τους υποκινητές τους στα 2000 συγχωνευόμενα σχολεία, φέρνοντάς τους προ των ευθυνών τους.



· Στέλνετε ένα μήνυμα στην κοινωνία και μάλιστα στα πιο σώφρονα κομμάτια της ότι η Πολιτεία δε θα ανεχτεί από δω και πέρα άλλες τέτοιες χαμένες ώρες, όπως ζητήθηκε και στη δημοσκόπηση που δημοσιεύσατε χτες. Ανταποκρίνεστε στις εκκλήσεις των πεφωτισμένων δημοσιογράφων, γνωρίζοντας άριστα το παιχνίδι της επικοινωνίας.

· Ανοίγετε το δρόμο σε μεταρρυθμίσεις που θα κάνουν το σχολείο όπως θα έπρεπε να είναι: ανταγωνιστικό, εντατικοποιημένο, εκλεκτικό, με εκπαιδευτικούς απολύτως αφοσιωμένους στην ύλη τους και σε τίποτε άλλο, με μαθητές υπάκουους και απολύτως πειθαρχημένους.



Εύγε, Κυρία Υπουργέ!



Μετά Τιμής

Ένας ταπεινός σας υπάλληλος Παναγιώτης Ντούλας

Κάλυμνος 21-03-2011

Για την Αντιγραφη: Αντώνης Γιάνναρος