Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !!!!

Στο φύλλο 182 της εφημερίδας ΗΓΕΤΗΣ επιχειρείται μια αποτίμηση του Eκλογικού Αποτελέσματος των τελευταίων δημοτικών εκλογών με το τίτλο "ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙ Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ" και υπότιτλο ΒΡΗΚΑΝ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ "ΝΕΑ" ΗΘΗ.
Είδα λοιπόν διαβάζοντας αυτό το άρθρο να χύνεται πολύ δάκρυ και να βγαίνει ένας βαθύς πόνος που μου σπάραξε την καρδιά γιατί τα δύο μεγάλα Κόμματα που αλωνίζουν στην Ελλάδα σε όλα τα επίπεδα είτε είναι εκλογές βουλευτικές είτε είναι δημοτικές, αλλά και σε πολλά άλλα επίπεδα δεν βοήθησαν τους υποψηφίους που είτε υπέδειξαν είτε ανέδειξαν, αλλά αντίθετα τους υπόσκαπταν λόγω διαφόρων άνομων συμφερόντων που είχαν διάφοροι άλλοι παράγοντες των πολιτικών τους χώρων.
Παρ’ όλο λοιπόν που πέρασε ένας μήνας και κάτι πάρα πάνω ακόμη και σήμερα δεν έχουν καταλάβει τι έγινε και πως έγινε και προσπαθούν να βρίσκουν διάφορα άλλοθι. 
Κύριοι δεν έχετε καταλάβει ότι ο λαός βαρέθηκε όλους αυτούς τους μεγαλοσχήμονες που νόμιζαν ότι ο Δήμος είναι τσιφλίκι τους για να μπορούν να ιδιοποιούνται ακόμα και το Δήμο χωρίς αιδώ χωρίς τσίπα. Βαρέθηκε να τον κλέβουν και να μην του δίνουν καμία μα καμία σημασία. Τους βαρέθηκε τόσες τετραετίες να εναλλάσσονται στην εξουσία και να βλέπει να μην γίνεται τίποτα απολύτως σ’ αυτόν τον Δήμο. Αυτό βέβαια πάει παράλληλα και με το <<θαυμαστό>> έργο των βουλευτών του νομού μας ένθεν και ένθεν για πολλές τετραετίες σε αυτόν τον Δήμο.
Εδώ βέβαια θέλω να κάνω μια επισήμανση για να είμαι δίκαιος. Μόνο αξιόλογο έργο που έγινε στο Δήμο μας, αλλά έχουν περάσει 15-20 χρόνια από τότε και σχεδόν έχει ξεχαστεί, είναι η διάνοιξη του δρόμου Κιάτο-Στυμφαλία-Φενεός-Δερβένι, και αυτό έγινε από τον Κύριο Χωρέμη όταν υπηρετούσε στην νομαρχία Αρκαδίας. Τι να πρώτο θυμηθούμε τα τελευταία χρόνια και να μην αγανακτήσουμε?
Έργα βιτρίνας που σαν σκοπό είχαν μάλλον άνομα συμφέροντα και όχι ουσία. Εξυπηρέτηση της καθημερινότητας, ένα θέατρο του παραλόγου. Καθαριότητα, μια καθημερινή τρέλα που θα έπρεπε να κατείχε περίοπτη θέση στο βιβλίο Γκίνες. Εξυπηρέτηση συμφερόντων της πόλης. Αλήθεια μπορείτε κύριοι να μου απαριθμήσετε κάποια για να τα λέω στα εγγόνια μου.
Είμαι από αυτούς που δεν αποδέχθηκαν το καπέλωμα της Ιπποκράτους και της Ρηγίλλης. Είμαι από αυτούς που πέταξαν τα χαλινάρια και τις παρωπίδες των κομματικών μηχανισμών. Είμαι από αυτούς που ψήφισαν με ανιδιοτέλεια για το καλό μόνο αυτού του τόπου. Είμαι από αυτούς που επέλεξαν τον <<βλάχο>>, το <<γίδι>>, για το υψηλό INTELIGENCE QUOTIENT [ ΔΕΙΚΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ] και για το GUTS [ΨΥΧΙΚΟ ΣΘΕΝΟΣ ] κοινός αρχ@@@.α και ελπίζουμε να μην διαψευσθούμε για όλες αυτές τις προσδοκίες μας. Είμαι ένας από όλους αυτούς που πιστέψαμε και εκτιμήσαμε τις ικανότητές του από τον πρώτο γύρο των εκλογών και όχι IMITATION του δευτέρου γύρου που από πολέμιοι, λεκτικώς και λασπολογώντας, βρέθηκαν υπέρμαχοι αλλά πάντα έτοιμοι να αποδράσουν για κομματική πειθαρχία.
Σταματήστε λοιπόν το κλάμα και επικεντρωθείτε στο πώς θα βοηθήσουμε την Νέα Δημοτική αρχή να επιτύχει στο έργο της ώστε το όποιο αποτέλεσμα να φέρει την σφραγίδα των δημοτών και όχι των κομματικών επιλογών.
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Συν/ χος Καπετάνιος